• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Файловий архів

З В І Т

директора закладу дошкільної освіти

«Сонечко»

18.06.2021р.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

Мета :

Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління закладом дошкільної освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління закладом дошкільної освіти.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління закладом.

Порядок денний:

1. Звіт директора ЗДО « Про роботу керівника закладу дошкільної освіти «Сонечко» Староостропільської сільської ради у 2020/2021 навчальному році»:

1.1. Звіт директора ЗДО Григоренко Н.М.

1.2.Обговорення звіту директора.

Заклад дошкільної освіти «Сонечко»Староостропільської сільської ради розташований за адресою: с.Сербинівка,вул. Центральна 13/2, розрахований на 1 групу з наповнюваністю 23 дітей. На даний час в закладі дошкільної освіти функціонує 1різновікова група дітей дошкільного віку ( від 3-х до 6-ти років), яку відвідує 24 дитини.

Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем з дев ятигодинним перебуванням дітей.

В ЗДО працює 5 працівників, з них 2 - педагогічні працівники ,

3 особи - обслуговуючий персонал .

В 2020- 2021 навчальному році заклад дошкільної освіти здійснював свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституції України,

- Закону України «Про освіту»,

- Закону України «Про дошкільну освіту»,

- «Положення про дошкільний навчальний заклад»,

- Базового компоненту дошкільної освіти України,

- Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»,

- Програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»,

а також, відповідно власного Статуту та річного плану роботи.

Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти : збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості , розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту ; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Відповідно до Законів України «Про дошкільну освіту» (ст..19), «Про місцеве самоврядування в Україні» (ст..32), на підставі листа Міністерства освіти і науки України від 07.05.2007 № 1/9-263 «Про організацію обліку дітей дошкільного віку», в закладі створено банк даних відомостей про дітей дошкільного віку, що прописані та проживають на території Сербинівської сільської ради.

Директором проведено обстеження на наявність 5-ти річних дітей, неохоплених дошкільною освітою. В закладі створена база даних дітей 5-ти річного віку. Розроблені заходи залучення цих дітей до занять, свят та розваг у закладі дошкільної освіти.

В закладі працює Консультативний пункт для батьків, діти яких не відвідують заклад дошкільної освіти. Для батьків таких дітей педагогами надаються консультації на різні теми навчання та виховання дітей дошкільного віку.

Протягом 2020-2021 навчального року педагоги закладу регулярно брали участь в онлайн- конференціях, семінарах. Вихователь будував свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні. Я, як керівник закладу, завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу вихователя щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експерементальну роботу.

З боку директора забезпечувався постійний контроль за освітнім процесом в закладі дошкільної освіти. Використовувались різні види контролю, метою яких була перевірена готовність до нового навчального року, підготовка вихователя до здійснення освітнього процесу, організація харчування в дошкільному закладі, активізація рухової діяльності як засіб зміцнення і оздоровлення дитини в закладі дошкільної освіти, фізкультурно- оздоровча робота в закладі, стан безпеки і охорони життєдіяльності дітей, планування та проведення роботи з громадянського та патріотичного виховання, стан засвоєння дітьми знань, стан ігрової діяльності, рівень підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі, створення умов для загартування дітей.

Колектив закладу цілеспрямовано працював над створенням умов для зміцнення й збереження психічного здоров я дітей. У групі панував емоційний комфорт, діти перебували у стані душевної рівноваги, спокою, захищеності. Для створення емоційного комфорту педагоги закладу відійшли від активного керівництва дітьми за дорослими стандартами і перейшли до активного вивчення їх особливостей, природних нахилів і можливостей. Відповідно планувалась та проводилась розвивальна робота збоку педагогів, давались рекомендації батькам. Проводились бесіди, консультації, батьківські збори, залучали батьків до активної участі в заходах, що проводились в закладі.

Наш заклад тісно співпрацював з школою. Протягом року проводилось ряд заходів, які відображені в річному плані. Це проведення свят з участю школярів, відвідування педагогами занять, уроків, екскурсії, дні відкритих дверей та ін. Мікроклімат в колективі можна визнати добрим. Створені належні умови для здійснення освітньої роботи, відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Кожен працівник добросовісно відповідає за свій об’єм роботи, з відповідальністю відноситься до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків.

Для формування духовної культури колектив приділяв велику увагу створенню соціального середовища, яке забезпечувало умови для духовного розвитку дітей. Перш за все, вони задовольняли потреби своїх вихованців у повазі й любові, що надзвичайно важливо для кожної людини. Створювались умови для виявлення творчих здібностей кожної дитини через залучення до різних видів діяльності. Надавалась достатня кількість вільного часу для діяльності, яка відповідає індивідуальним інтересам, бажанням, нахилам дитини та сприяє реалізації її здібностей. І основне – задовольняється потреба дитини в духовному спілкуванні, обміні думок, інформації, смаків, інтересів, довірливому ставленні, під час якого дитина духовно збагачується, підвищується її власний рівень духовності. Надавалась увага рівню засвоєння дітьми рідної мови. Діти вільно висловлюють свою думку в довільних ситуаціях з дорослими, ровесниками, переказують казки, знають вірші, загадки, прислів я. У закладі створене відповідне ігрове розвивальне середовище, яке дає змогу розвивати українське мовлення у дітей. В груповій кімнаті інтер єр закладу оформлено з використанням державної символіки та елементів народної творчості, відповідно до вікових вимог.

Для розвитку та реалізації творчих здібностей дошкільників у вільний від занять час в закладі дошкільної освіти проводилась гурткова робота. Працювали гуртки «Умілі руки»та «Театр – дітям» під керівництвом вихователя Іонел Марини Олександрівни, яка навчала малят відтворювати навколишній світ за допомогою пластиліну, паперу, природнього матеріалу. Гуртки відвідувало 10 дітей старшої підгрупи та 10 дітей середньої підгрупи, які проводились один раз на тиждень.

Наш заклад постійно бере участь у різних конкурсах, виставках. Особливої уваги надавалось охороні життя і здоров я дітей: дотримання норм особистої гігієни, фізичні навантаження, загартування, виховання у дітей витримки та наполегливості бажання займатись фізкультурою.

У період прямої дії Закону «Про дошкільну освіту» посилюється увага до випускника закладу, характеристика якого є відображенням системного впливу суспільної дошкільної освіти. В цьому році в закладі є 7 випускників. Всі вони пройшли діагностування готовності до школи, де виявили високий та середній рівні.

Виконуючи вимоги ст.34 Закону України «Про дошкільну освіту», керівником закладу здійснювався контроль за дотриманням санітарного законодавства. Щоденно вихователем проводився огляд дітей на коросту та педикульоз, обстеження за тривало відсутніми дітьми протягом 7днів, кварцування іграшок, про що фіксувалось у відповідних журналах.

Я велику увагу приділяю зміцненню та модернізації матеріально-технічної бази.

В 2021році за державні кошти було придбано електричну плиту на харчоблок, зроблено поточний ремонт в приміщенні, за батьківські кошти придбано іграшки.

В закладі є ряд проблем: це відсутність музичного керівника, медичного ізолятора.На ігровому майданчику потрібна заміна старих ігрових споруд, перекриття даху будинку.

Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я

вихованців та педагогічних працівників.

Одним з приорітетних напрямків керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров’я дітей і працівників закладу.

Харчування дітей в закладі дошкільної освіти у 2020-2021навчальному році здійснювалось в середньому на суму

25,00 грн. за перспективним двотижневим меню, яке погоджено в Держпродспоживслужбі. Це дозволило наблизити виконання норм харчування до адекватної компенсації фізіологічної потреби дітей, збереження їх здоров’я та забезпеченя їх нормального фізичного розвитку. Діти були забезпечені повноцінним харчуванням, в раціоні якого - м ясо, масло, риба, кисломолочні продукти,різні крупи,свіжі овочі та фрукти, соки та інші продукти, що мало позитивний результат в процесі харчування дошкільників.

З боку директора здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування. Готуючи страви, кухар дотримувався технології приготування їжі, нормативного об’єму страв. Продукти харчування та продовольча сировина надходили із супровідними документами відповідно до нормативних вимог. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму групи. Протягом року використовувалась йодована сіль. На літній оздоровчий період заплановано на харчування 27грн. на день.

Медичне обслуговування дітей дошкільного закладу здійснювалось Остропільською ДЛ. Проводився огляд дітей лікарями-спеціалістами один раз в рік згідно графіка. Діти з виявленою патологією взяті на облік.

Протягом навчального року в закладі зареєстровано 109 випадків захворюваності. Ведуче місце в структурі захворюваності дітей займають інфекції верхніх дихальних шляхів. Гострі респіраторні інфекції негативно впливають на здоров я дітей, приводять до загострення хронічних інфекцій. Директор закладу здійснював контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.

Кожен працівник закладу 2 рази на рік проходить обов’язковий медичний огляд, який фіксується в індивідуальних медичних книжках. Працівникам закладу надається щорічна відпустка з наданням матеріальної допомоги на оздоровлення - згідно діючого законодавства (ст.57) Закону України «Про освіту».

Протягом 2020-2021 навчального року робота в закладі з питань забезпечення профілактики дитячого травматизму здійснювалась згідно з річним планом, в основу якого покладено Закон України «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», і була спрямована на здійснення профілактики дитячого травматизму, формування навичок здорового способу життя. Робота педагогів з дітьми з питань попередження травмавтизму та формування навичок здорового способу життя здійснювалась з урахуванням вікових особливостей дітей в дидактичних, рольових іграх, шляхом індивідуального спілкування, практичної та образотворчої діяльності. Значна увага приділялась роботі з батьками з питань профілактики дитячого травматизму та фомуванню здорового способу життя. Відповідна робота з профілактики травматизму висвітлювалась на виробничих нарадах, в санітарних бюлетенях.

В закладі створені необхідні умови щодо безпеки дітей у закладі. Обладнання групової кімнати, спальні, зали та інших приміщень відповідають вимогам правил техніки безпеки. Випадків травматизму зареєстровано не було.

Проводились заняття з правил дорожнього руху, протипожежної безпеки, безпеки життєдіяльності, безпеки поведінки на воді. В квітні проходив Тиждень безпеки дитини.

Враховуючи те, що на вістрі сьогодення освітян постало питання формування та зміцнення здоров я дітей, у закладі створені умови для проведення фізкультурно-оздоровчої роботи, для збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров я дітей у ЗДО на літній період. Заплановано оздоровити всіх дітей. Затверджено режим дня та розроблено план роботи на літній оздоровчий період.

Було проведено анкетування батьків, яке свідчить про такі результати роботи закладу у 2020-2021 навчальному році вцілому:

- ставлення до роботи закладу дошкільної освіти 100% - позитивна оцінка.

- відношення дітей до закладу дошкільної освіти (оцінка з боку батьків) 100% - задовольняє.

- чи задовольняє професійний рівень педагогів? 100% дали позитивну оцінку.

- 100% батьків дітей закладу дошкільної освіти дали позитивну оцінку роботі закладу.

Виконання Закону України «Про звернення громадян»

На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р., Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348, в закладі дошкільної освіти проведено ряд заходів, а саме : заведені журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, установлена скринька для питань та пропозицій громадян.

Щотижня я веду прийом громадян з особистих питань та з питань діяльності закладу, розглядаю пропозиції, зауваження, прохання викладені батьками, радою, батьківським комітетом тощо. За 2020-2021 навчальний рік кількість звернень склала 13, із них всі - з метою оформлення дітей у заклад дошкільної освіти. Порушені питання розглянуті, надані відповіді .

Колектив закладу в новому навчальному році ставить перед собою такі завдання:

- впроваджувати інноваційні технології, форми у роботі з дітьми;

- забезпечити соціальну адаптацію кожної дитини, набуття нею соціального досвіду через задіяння її фізичних та психологічних потенціалів;

- доповнити методичний та дидактичний матеріал;

- урізноманітнити форми роботи з батьками.

Вважаю, що колектив закладу працює з розумінням свого морального обов’язку перед прийдешнім, живе в атмосфері постійного пошуку нового, кращого, досконалішого духовно-творчого єднання педагогів, вихованців та їх батьків, а я – допомагаю їм в усьому.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 453

Коментарi