«...виховання в широкому розумінні – це багатогранний процес постійного духовного збагачення й оновлення і тих, кого виховують, і тих, хто виховує». Василь Сухомлинський
Перш за все - вихователю. Сьогодні педагог повинен працювати з дітьми сучасно, а це означає: професійно, науково обґрунтовано, цілеспрямовано, цікаво, враховуючи індивідуальний підхід до кожної дитини, використовуючи сучасні технології, інтерактивні методи та прийоми, спираючись на гуманістичні принципи та високу моральність.
Методична служба в роботі з педагогічними працівникамиспрямовує свої зусилля на:
· вивчення рівня професійної готовності до виховання та навчання дітей дошкільного віку;
· забезпечення умов для професійного та морального зростання;
· створення професійного інформаційного та освітньо-методичного середовища;
· впровадження сучасних освітніх інноваційних технологій у дошкіллі;
· інформаційно-методичну підтримку нових форм, методів і засобів навчання і виховання дітей та апробація їх в практичній діяльності;
· опрацювання елементів освітніх технологій та розроблення їх авторських модифікацій, адаптованих до конкретних умов;
· удосконалення самоосвітньої роботи;
· вивчення, узагальнення та популяризацію передового педагогічного досвіду;
· виявлення творчих та обдарованих педагогів, допомога їм в професійному зростанні;
· надання консультативної допомоги.
По друге - батькам,які зацікавленні в організації освітньої роботи з їх дітьми, хочуть бути активними учасниками життя в закладі дошкільної освіти і мають для цього бажання та час.
· надати консультації щодо виховання та розвитку їх малюка;
· порадити оптимальні шляхи виховання;
· відповісти на запитання по організації цікавого та повчального відпочинку для дошкільнят.
По третє – всім небайдужим громадянам, які невпинно працюють для духовно – морального зростання нашої громади і її маленьких громадян. Вас ми запрошуємо!
· давайте спілкуватися
· створювати спільні проекти
· проводити зустрічі та виступи
1. Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній роботі з дітьми).
2. Вивчення досвіду педагогів громади в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.
Основними компонентами змісту методичної роботи є:
· отримання знань педагогами
· вміння їх реалізувати на практиці
· наявність результативності в педагогічній роботі
· створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми.
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:
· Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
· Cемінари - практикуми;
· Колективні перегляди занять;
· Школа молодого вихователя «Наставник молодим»;
· Консультації.
Завдання:
1. Продовжувати роботу щодо формування здоров’язберігаючої компетентності про здоровий спосіб життя, про основи безпеки життєдіяльності шляхом спільних зусиль з батьками, стимулювати рухову активність дітей, здійснюючи загартування природними чинниками, використовуючи традиційні методи оздоровлення.
2. Виховувати особистість дошкільника,патріотизм засобами народознавства, сприяти всебічному розвитку дитини, індивідуальним особливостям.